"dagen -före-julafton-julafton!!! "

goooood jul finns här några snälla barn? hehe..... mina barn har nog varit väldigt snälla i år, så många julklappar som dom fick ikväll uppe hos mamma & pappa!
vi har nyss kommit hem från att ha vart hos min mor & far,där vi har firat jul med dom!
vilken härlig kväll,helt enkelt underbar!
god mat,det bästaste sällskap,åsså tomtebesök....kan det bli bättre? skulle inte tro det....
grabbarnas farfar kom oxå upp en sväng och överraskade killarna med en stooor julklapp: en 12 m bilbana....det blir till att köra av för grabbarna....
av mina underbara föräldrar fick dom bl.a : sällskapsspel,battleground-borg,jättestora turtles,kläder,innebandy klubba med tillhörande skyddsglasögon,väska för klubborna,dinousaurieland,bikermice m. motorcykel,doktorsväska,mm-mm.......massa saker blev det...och killarna var alldeles till sig...visste inte vart dom skulle ta vägen! hehe.....
vi fick bl.a dubbel-våffeljärn,4 skivors brödrost,knivslip.el-mat termometer,hemgjort gotta,mm.
vi är mer än nöjda kan jag säga...TACK så mycket älskade föräldrar för att ni gjorde kvällen till ett underbart minne! lille milo han tog det hela sten coolt....han sov sig igenom julklappsutdelningen....hehe...jimmy & bettan får nog hjälpa honom att öppna klapparna...annars kommer det nog att ta en låååång stund innan han hunnit med att öppna dom själv.....hehe....
nu skall jag slappa lite i soffan,ladda för en mysig morgondag....tomten kommer juh på besök hit vid 11 snåret imorrn bitti.....!!!
god natt alla snälla människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0