dan före dopparedan!

idag har vi en sån där riktigt lugn och mysig dag!
just nu väntar vi på att antons kompis douglas ska komma hit på besök.
annars tar vi det väldigt lugnt bara och njuter av jul-andan som har infunnit sig......skönt!
ikväll skal vi åka upp till modern & fadern och fira jul! tomten kommer att närvara,det skrev pappa på min blogg igår....så då får jag väl tro honom ...hehe...
nu skall jag packa bilen med blommor,klappar,och annat vi ska ha med till föräldrarna!
nu hoppas jag att alla ni andra därute oxå tar det lugnt och njuter av julen,inte stressa.....julen kommer att komma iallafall, även om det inte är städat,pyntat eller nåt sånt.....och julen är underbar!
pussar & kramar till er alla!  :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0