gott nytt år på er alla!

nu har anton och hampus åkt med mormor & morfar hem till dom....vi har haft en supermysig kväll med alldeles för mkt mat & efterrätt....pust!
men gott var det iallafall! grabbarna skall juh sova över hos sin mommo & moffa eftersom vi då jobbar tiiiidigt imorrnbitti.....
jag kommer nog troligast inte att  vara vaken vid tolv-slaget,då nannar jag nog kudde skulle jag tro...jag känner mig helt slutkörd redan nu faktiskt....  det blir nog att jag går och lägger mig och läser några rader i min braiga bok,sedan sussar jag gott!
har lagt in några bilder från kvällen....bl.a en bild av hampus där han har sina hörselkåpor på sig,för han gillade verkligen inte ljudet av smällarna....hehe....men anton å sin tur,var till slut en fullfjädrad raket - smällar-proffs! han tyckte att det var jättekul att få "hjälpa till"  att tända dom! mycke smällare blev det....
nu hörs vi igen nästa år........hahaha!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0