hockeymatch!

idag efter jag slutat jiobbet,så åkte jag,anton och pappa på hockeymatch på nipvallen!
det var många år sedan jag var på hockey kan jag säga....sist var väl på den tiden när min lillebror spelade ... väldigt länge sedan alltså..hehe..
det var hemvändarnatch,solleftea hockeys A-lag,mot gamla sollefteå hockeyspelare....det var en ganska underhållande match! men mest av allt var vi ju där för att anton skulle få se min kusin,micke spela!
han är forward i solleftea laget,och anton tyckte att han var såååå bra! anton sa efter matchen att han tyckte att det var skitkul att kolla på hockeymatch! så nu har jag lovat han att han ska få hänga med på nån av modo´s matcher i ö-vik! vilken känsla det kommer att bli att se antons stora ögon då!

annars har jag jobbat och slitit idag...nejdå,det var ganska lugnt på jobbet idag,alla var trötta efter julafton tror jag.
vi har ätit middag hos min moder och fader oxå! mycket mumsigt.
nu har jag spelat lite med barnen,och nu är det snart dags att göra kväll....tänkte låta barnen spela en liten stund till bara....dom tycker juh att det är så himla kul!
byebye everybody!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0