jihoo äntligen vinst!

  1. jippie! äntligen fick grabbarna vinna sin 1 : a match !
    vi vann mot dom med 12-2.... och anton , min duktiga kille,gjorde 7 mål !!!!!!
    snacka om att killarna vart rejält superglada över detta,och det även fast vi var 4 man kort! mycket bra kämpat av mina innebandykillar!!!!
    hoppas att turen håller i sig tills det är dags för nästa match....annars lär juh grabbarna leva på detta hur länge som helst iallafall!!!

idag har jag jobbat på som vanligt,men det blev bara halva dagen,eftersom jag hade min demensutbildning på gb-skolan på eftermiddagen! och lussebullar fick vi där oxå! gottis !
sedan ilade vi upp till fadern för att bli bjudna på god mat: korvstroganoff med ris! men av någon anledning har nu anton fått för sig att han inte äter korv....så han åt bara ris.... måhända att han fått en släng av jimmys vegetarian - tjosan.....??? vad tror du broder?  :D

nu måste jag lägga grabbarna..sedan skall jag se nya " wallander" filmen ! tjipp på er!


Kommentarer
Postat av: kattispattis

7 mål snacka om målkavalkad:) grattis till första segern!!!

2007-12-03 @ 20:58:18
Postat av: Ewa Moberg

Äntligen en seger!!! Synd att jag inte kunde vara med och titta på matchen. Det första Robin sa i morse var att han hade gjort 2 mål och passat till Anton så att han hade gjort mål. Härligt!!! Det här kommer de att leva på länge.

Vi ses på fredag på träningen.

2007-12-04 @ 07:32:09
Postat av: vickan

ewa: jadu. det var verkligen en kul match! kul att du har hittat hit till min lilla blogg.. :D
det är jag som leder träningen på fredag,syns då !

2007-12-04 @ 12:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0