mätt & mer än belåten....

ojojoj vad vi har svullat ikväll !!! färden ned till toledos gick smärtfritt, men inte för mina öron...hehe barnen dom tre i baksätet lät som om dom var 10....men dom hade skoj,dom sjöng,och hittade på egna små konstiga ramsor,som mest innehöll orden kiss & bajs....hmm...
först släppte vi av albin hemma hos sig,sedan bar det iväg till den goda maten.!!!!
guuuud va gott vi åt måste jag bara säga!!! och barnen dom var salïga....aldrig hade dom ätit så god mat....( och vad säger det om min matlagning??) och åååh vad fiiint det var på restaurangen...( annat än vårt stökiga lilla hem,eller?? hehe..)

mätta och nöjda for vi till daniel & emma & alexander för att gratta daniel......men det visade säg att han inte behagade vara hemma,fast thomas hade sagt att vi skulle komma.... näää vi råkade ju komma ca 15 minuter för sent,så då tog daniel och drog iväg och tränade! och inte kom han hem heller,så vi fick ju iallafall träffa alex & emma och hon bjöd på tårta! trist av daniel att dra iväg sådär tyckte iallafall thomas,som vart väldigt sne på han......thomas tyckte att han var en träningsnarkoman....( thomas kanske inte är rätta personen att säga så...)hehe...

vi kom hem rätt sent så det var lite dataspelande för ungarna och sedan hopp i säng,och nu sover mina darlingar gott....
nu skall jag  ta och slå in lite julklappar innan jag lägger mig ......kram på er alla som läser mina små bloggar var dag.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0