min lediga dag...

idag har det vart en sån där härlig dag igen ! först när man kommer till skolan,så hade äntligen skolkorten kommit! och anton var så otroligt fin på korten!!
sedan for hampus
jag hem och grejade lite med julklappsinslagning,julkortstillverkning och annat smått & gott !
när det var dags att hämta anton så fick vi en till kille på köpet! antons kompis robin följde med oss hem ! gissa om grabbarna vart glada??
så sedan dess fram till nu har det varit full rulle kan man säga..  :D
har lagt in lite fina bilder....

igår fick vi årets 1:a julkort,det var från lilla gumman angelica,det var ett supersött kort på lill-gullisen alfons....
tack för det fina kortet lillgumman!

imorrn är det dags att arbeta igen,sedan är det luciafirande på antons skola på kvällen,det skall bli väldigt mysigt att gå och titta på.jag vet ju att barnen har tränat lucia sånger ett bra tag nu..... anton ahr tränat hemma oxå! och han är såå duktig på att sjunga! han skall vara tomte imorrn.

nu skall jag gå och leta fram tomtekläderna! good bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0