mörkrädd.....

huvvaligen en sån otäck bild jag nyligen tittat på..... brodern skickade mig en manipulerad bild av söta lilla underbara milo,som brorsan hade suttit och roat sig på photoshop med...och milo såg helt supergroteskt läskig ut alltså!!!! jimmy hade förvandlat honom till en alien......*ryser..* men den var ganska kul oxå,hehe..
eftersom jag inte är så haj på det här med datorer och allt man kan göra med bilder och dyligt,så visste jag inte att man kunde göra så dära med bilder! hoppas att brodern kan lära mig nångång....det vore juh ganska kul att mixtra ihop några kuliga bilder.....hehe

annars har jag slitit på jobbet ikväll,som en tok! d.v.s att det var som vanligt......
när jag kom hem fick jag ett ryck och satte upp kakeldekor med fina tomtar på,åsså har jag hängt upp fina tomtelampor i köksfönstret.....MEN jag har absolut inte tagit fram alla mina små tomtenissar som bara står i förrådet och väntar på att bli framplockade!!! men nu tror jag inte att det kommer att dröja många dagar innan jag tar fram hela alltet!!! jag vill ju ha jul i mitt hus !!! GAAAHHH!!!!

imorrn är det vad jag gått och väntat på hela veckan...idol-finalen !! jihoooo! blir otroligt spännande att se vem som vinner.....jag hoppas på marie,men jag tror att amanda kammar hem det....

imorrn kväll ska jag skjutsa grabbarna till deras farmor,dom skall vara där i helgen när thomas och jag jobbar,där kommer dom nog att få roligt ! men jag gillar inte dessa helger,man ser knappt barnen nåt alls....trist som tusan är det.....

jag skall ha innebandyträning med knattarna imorrn oxå! det är alltid lika kul varje träning,barnen lär sig så otroligt snabbt i den här åldern! och dom verkar att ha så himla kul ! det är det absolut roligaste tycker jag!
får se vad jag knåpar ihop för träningsprogram .....
jag är ledig imorrn ,och det känns såååå skönt,så att man hinner ladda batterierna lite innan helgen ......jag och grabbarna skall göra ett superfint pepparkakshus imorrn! det kommer att bli väldigt skojsigt !,men kanske lite kladdigt oxå tror jag....hmmm....

nää nu skall jag gå och titta på reprisen av heroes som jag missade igår! puss & kram på er alla och sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0