nu har vi jul här i vårt hus!!

julen är här!!!
åntligen är alla mina tomtar framställda! ( inte på övervåningen,den tar jag imorrn....)
åååhhh vad roligt det var att plocka fram dom igen,så mycket mina nissar har längtat att få komma fram !
men det är likadant varje år...jag tycker att jag borde ha fler... men jag VET av kommentarer från de personer som besöker vårt hus juletid,att det behövs nog inte fler tomtar härhemma..... det finns ganska många av dom...hehe... ja,alla ni som vart hemma här vet ju att jag älskar tomtar,och det gör även resten av våran släkt...det är nog nån sorts tomte-virus tror jag... fast jag tror inte jimmy & bettan blitt smittade ännu..men det kommer nog,lita på det! :D

idag har jaghaft mitt slit-pass på jobbet! man känner sig rätt så mör nu kan jag säga...kanske kan det ha nåt med att göra att jag swishade hem på rasten och härjade bland alla mina tomtar...hmm.. istället för att vila...
imorrn blir det en soft dag får jag hoppas,jag skall på nån utbildning på hallsta berget,det spelar ingen roll om det är trist,vi blir juh iallafall bjudna på lunch-buffe och fika,och det är alltid bra! allt gratis är mycket bra!
imorrn kväll har grabbarna match igen! hoppas att det går lika bra för dom denna gången,som det gjorde förra veckan! heja superhjältarna!!!
nix pix! nu skall jag kasta mig ner i sängen med min braiga bok !( pappa : jag tror nog att jag läser ut den ikväll..)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej! En bok som är bra som jag nyss läst är "Nu ska jag sjunga dig milda sånger" handlar om en tjej som flyttar till en by och blir granne med häxan. Men det visar sig att häxan är riktigt trevlig, de blir bästa vänner. En jättemysig bok om vänskapen mellan en ung tjej och en äldre tant, som jag läste ut på två dar.
Nu snöar det ute!!!

2007-12-10 @ 09:38:18
URL: http://www.mammaangelica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0