pepparkakshus!

ikväll har jag och grabbarna gjort ett supersnyggt pepparkakshus! jag fixade med den heta sockerlösningen som fungerade som lim,och så byggde jag ihop huset,men sedan är det grabbarna som har fixat resten! dom har pyntat det så fint så ! väldigt färgglatt,precis som det skall vara! vi hade t.o.m. rosa kristyr! det vart skitsnyggt !
vi har även kokat nån sorts marshmallows godis,som håller på att stelna så det får jag se hur dom blir sedan,när jag har skjutsat killarna till deras farmor där dom skall sova inatt,eftersom vi jobbar....

när jag kommer hem så skall jag göra nåt till gotta recept som jag hittade på " leilas jul" rockyroad godis.....lät iallafall som en riktig kaloribomb,och sånt är ju aldrig fel !
nä nu skall vi fara till stan !

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hallå! Jag såg när Leila gjorde Rocky road kakorna, och de såg väldigt goda ut, och hur enkelt som helst!!

2007-12-08 @ 23:09:50
URL: http://www.mammaangelica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0