snart är året till ända....

så var det då dryga 6 timmar kvar av 2007...vi har nyss vart ute och tjuvstartat med smällarna och raketerna...grabbarna tyckte att det var himla roligt,och har vi inte nästan tvingat in dom,så har dom nog velat att stå därute och smälla upp alla raketer som vi har!! men några skall vi väl spara tills senare...hehe...
strax skall jag börja med maten vi ska bjuda mor & far på,det blir en enkel fläskfile m. potatisgratäng,lite sallad,baguetter,åsså glassbakelser som anton gjort alldeles själv hos mommo & moffa idag till efterrätt!
sedan kommer vi antagligen att svulla massa chips & ostkrokar oxå.... någon alkohol blir det inte för oss,eftersom vi jobbar imorrn båda två! sedan så har jag ju faktiskt inte druckit en endaste liten droppe alkohol på närmare 1 1/2 år,det ni!  nää men jag har faktiskt bara inte vart sugen på det....jag har lika kul utan!
sedan beror det ju lite på att jag käkar mediciner som man helst inte skall blanda med alkohol...
året som har vart tycker jag väl har varit bra! nu hoppas jag på ett minst lika bra 2008,att alla nära & kära får hålla sig friska och krya! kanske flera kusiner & tremänningar till grabbarna?? hehe...
nu hoppas jag att alla skall ha en lika trevlig kväll som vi ska ha! och tänk på det när ni vaknar imorrn vid sådär 10 snåret med huvudvärk...att då har jag vart igång och arbetat i 3 timmar...hahaha!!!!
skoja bara....ha en kul kväll allihopa!  många kramar till er!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Gott nytt år på er allihopa i Hjälta!! Kram!

2007-12-31 @ 18:02:00
URL: http://www.mammaangelica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0