stackars anton....

hualigen vad det är synd om lilla anton...nu har han somnat,men innan dess så har han spytt säkert 5-6 gånger ganska så rejält....han har harklat sig så mycket att han har fått sår på slemhinnorna inne i munnen/halsen,så han blöder....lill gubben våran...
och hampus tycker så synd om sin storebrorsa oxå.han tittar så medlidsamt på anton så det är inte klokt!
må nu inte anton behöva spy nåt mera inatt nu....
får väl se om jag eller thomas blir dålig oxå nu imorrn...thomas sa atthan tyckte att han kändes febrig...
men han har iallafall inte varit uppe i spyan som jag har vart....han har suttit framför sitt dataspel han...
men jag känner mig inte dålig på nåt vis ,än så länge,hoppas att det håller i sig.
nu skall jag ta och röja upp lite i röran det blev härhemma....
ha det bra allesammans! kram ! 






Kommentarer
Postat av: morfar

Stackars Anton, hoppas det går över nu så att du inte behöver vara uppe inatt, Hmmm. JAG trodde att det var som när våra barn var små att man turades om att ta hand om sjuka barn, eller? Hmmm.

2007-12-16 @ 00:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0