tjoflöjt igen !

nu har jag lagt in lite blandade bilder,jag hittade ett gammalt minneskort,och har tagit några bilder därifrån...det är väl 2 år gamla kort ungefär...grabbarna var lite mindre då...mina pussgurkor!
sedan har jag på pappas begäran lagt in antons blåa hår oxå....hehe
ikväll ahr vi myst och ätiti godis,samt lekt en hel del......
thomas har vi inte sett till så mycket,för han sitter fast uppe med sitt dataspel....hmmm....
nu är det strax dax för killarna att lägga sig,sedan skall jag läsa lite,städa lite,dusha och kanske hinna ta det lite lugnt innan även jag måste lägga mig,jag har juh min kära 7- 21 tur imorrn.....bläääärk!
imorrn är det skyltsöndan här i storstaden...den missar jag ...kanske lika bra det,annars lär man väl handla en massa! hehe....
nu får ni ha en fin kväll allaesammans! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0