tjolahopp!

nu har jag suttit i hundra år  känns det som och fyllt i nån sorts frågeformulär som angelica ville att jag skulle göra,och eftersom jag gör allt hon ber mig om så.....hehe..
det var ganska kul iallafall! sedan var jag nyss inne på min sida på familjeliv.se och såg att bettans syrra hade svarat på mitt mail! mycket trevligt! vi skall försöka att ses nångång hos bettan & jimmy! det blir väl skoj bettan? med MÅÅÅÅNGA barn samtidigt!   :D åsså massa vuxna som tjattrar,det bästa som finns...hehe..nu blir väl bettan så rädd att hon går och gömmer sig nånstans.... :)
idag har det vart en helt underbar dag ! jag har t.o.m hunnit att städa!!
det vart inget besök hos madde idag,dom fick lite kalla fötter och ville att vi skulle komma på torsdag istället...med tanke på att vi vart sjuka....jag förstår deras tankegång,ingen vill juh bli sjuk innan jul eller! :D
hörde att brorsan t.o.m blev skraj över att fara o hälsa på min mor & far eftersom mamma & pappa hade hjälpt till att tvätta våra spykläder...... såååå smittsamt är det inte broder!!! hehe....
men nu kan jag med säkerhet säga att vi är helt och hållet friska!
undra vad angelica skulle ha med sig för julklapp  hit imorrn...? *nyfiken*
jag har även talat med tomten idag.....vi bestämde att han skulle dyka förbi här på julaftonsmorgonen vid 11 och dela ut klappar till barnen......vikken snäll tomte! :D

Kommentarer
Postat av: Bettan

Att era vägar inte korsats förrut är för mig en gåta...

2007-12-18 @ 23:38:27
URL: http://www.bettansbetraktelser.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0