tomtarna är på g.....

nu har jag vart hemma på min två-timmars rast och berett plats för mina tomtar...... jag har plockat bort en hel flyttkartong med prydnadssaker,lyktor,och diverse småprylar,för att mina älskade tomtar skall få plats!
jag har oxå hunnit med att börja plocka fram några tomtar.....
om jag orkar och hinner så kommer resten att åka fram ikväll när jag kommit hem från jobbet!
jag kan inte hålla mig längre!!!
fick ett mms av mor & far där mamma hade tagit kort på att dom hade plockat fram alla deras tomtar..... och dom brukar inte vara före mig med att ta fram dom,men denna gången var dom det! så jag tycker att jag vart duktig ändå,som har hållt mig så länge med att ta fram mina tomtenissar......   :D
nä nu måste jag ila tebax på jobbet....6 timmar kvar.........uuuhhhrrkkk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0