ååh en sån härlig dag!

har det vart en alldeles förträfflig,eller som hampus skulle ha uttryckt det: en utsökt dag ! :D
först ut var ju alexanders dop,som var mycket lugnt och stillsamt,så som ett dop skall vara,förutom att han inte riktigt gillade prästen tror jag.... han ville inte bli vattnad heller :D men daniel & emma var så duktiga såå!
efteråt vankades det go-fika i församlingsgården ! det gillade mina älskade gullisar mest tror jag,och att dom fick gå och gulla med alexander....plus att dom fick vara hjälpredor vid presentöppningen ! anton höll god koll på hur mycket pengar alexander fick... räknade högt för alla som ville höra! och hampus stod mest och dansade litte! lille alexander tog det hela kolugnt....sussade lite...kollade läget...minglade bland oss gäster...

sedan var det dags att åka upp till fadern och gratulera på farsdag! han visste ju redan vad han skulle få....tack vare mig då ! men han verkade väldigt nöjd med det !
där blev det ännumera go-fika-herregud vad vi har fikat idag.....  :D
sedan väntade vi alla på huvudmomentet: att jimmy,bettan & bebben skulle dyka upp !
och det gjorde dom! sedan fick inte dom hålla i bebben-milo nåt mera under tiden vi var där....
vi slogs nog nästan om vem som skulle hålla det lilla underverket-som förresten visste hur man skulle uppföra sig...han skrek inte EN enda gång under de timmar vi var där !  helt otroligt vilken snäll bebbe! lugnet före stormen kanske.....hehe

mina grabbar vart helt förälskade i honom,för jag har då aldrig sett dom så andaktsfullt lugna under en så pass lång tid....
dom pussade-kramade-klappade och gosade med honom tills han nästan fick skavsår !
åsså fick ju jag gå och hålla honom jättemycket oxå ! åååhh vad söt han var alltså !
jag blev oxå kär......vill hålla mera ! nu ! :D

imoorn är det dags att återvända till arbetet! äntligen känner jag mig friskare än vad jag gjort på väldigt länge...skönt!
så nu är man människa igen-t.o.m. hesheten är puts väck !
åsså har vi innebandymatch igen imorrnkväll...måste ner och göra spelschema.....
anton är laddad till tusen !
moffa skulle visst med och heja fram grabbarna oxå,så imorrn vinner dom nog!
byebye!gullisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0