bebbens hemkomst!

idag åkte broder &bettan hem till sitt hus med lilla bebben ! resan verkar ha gått bra,bebben somnade,så det verkade populärt med biltur ! dom var väl lessa på att vara kvar på bb,det var jag också på den tiden när det bekoms sig för mig....
jag tycker jag är väldigt återhållsam och duktig som inte kastar mig i bilen och åker dit på en gång!
jag tänkte låta dom landa hemma först ett par dar.....

nu är vi hos mina föräldrar och har ätit middag...mätta som grisar är vi !
sedan snart så skall vi hem och städa ihop kaoset vi lyckades åstakomma tidigare idag...:D
på förmiddagen tittade lilla angelica förbi en sväng,allldeles ensam !!! alfons hade blitt kvar hemma hos sin fader. hon tyckte nog ändå att det var både skönt att få vara själv ett tag,men jag tror nog att hon tyckte att det var lite jobbigt också....

sedan kom madde och hennes smågullisar,alfred,elias& oskar. nu stavade jag rätt va madde?:D
grabbarna lekte som galningar under några roliga timmar,sen förflyttade vi oss ut och åkte snöringar nerföt backen! mycket kuligt tyckte dom att det var !
till slut var alla lika trötta och vi bröt upp!  en mycket rolig dag tycker jag!

nu skall vi ta att bege oss hemöver....för att städa!
kram på er alla!

broder: meddela mig så fort ni kommit på vad bebben skall heta.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0