ett historiskt ögonblick....

just nu sitter jag och skriver på min nya dator,min bärbara, underbara,söta lilla dator.....jag sitter här uppkrupen i sköna soffan och har det sååå mysigt med min nya bästis.....hehe
detta trodde jag juh inte i morse när vi startade iväg för att åka till s-vall för att handla julklappar,att vi skulle komma hem med en sprillans ny dator!!!! men nu blev det så att vi var in på den nya butiken i birsta som är SUPERbilliga på data,vitvaror,tv,mm.mm.....och då hittade vi denna dyrgrip,och kunde inte motstå erbjudandet dom hade på den....många tusenlappar tjänade vi iallafall....
nu har brodern,och även bettan & milo vart här för att hjälpa mig att installera den! tack snälla ni ! kramar i massor till er.....

många julklappar hittade vi oxå kan jag säga.....ojojoj vad grejor vi hittade till grabbarna! vi gick loss ordentligt inne på barnens hus.....!
sedan blev det ju som vanligt att vi köpte lite smått och gott till hemmet och oss själva oxå!
till grabbarna köpte vi ett innebandymål,som dom fick direkt vi kom hem nu ikväll,gissa om dom blev alldeles galna av glädje när thomas satt ihop det till dom ! då kunde dom ju inte gå och läg´ga sig inte,skulle bara spela 1 match.....yeah right...det blev nog snarare 10 matcher innan jag fick dom till att sova....hehe

imorgon efter vi har hämtat anton på skolan,och innan jag börjar jobba,skall vi ner på sportaffären och köpa ett nytt skid-paket till anton... han höll på att svämma över av glädje när vi berättade det för honom! som han har längtat och tjatat om att han behöver nya skidor.....och nu ska han få det ! allt för barnen ni vet......hehe
det får bli en tidig julklapp till honom...

nu skall jag försöka att städa upp här litegranna innan det är dags att gå och stupa i säng.........byebye!


Kommentarer
Postat av: Jimmy

Hihi..funkar den bra? Jag är lite avis. Det är så roligt med nya prylar! :)

2007-11-29 @ 23:08:13
URL: http://blogg.elektroniskmusik.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0