fredag hela dagen!

så är det äntligen fredag igen,och det bästa av allt : jag är ledig! sitter nu hos min fader och ungarna härjar lite med honom ! hitentills ,medans jag var på affärn och handlade,så hann dom med att spela bowling i pappas hall... det verkade ju gå himla bra ! nu spelar dom fotboll.. jag fick inte nåt varmt mottagande när jag kom från affärn direkt...hampus kastade sig på golvet och skterk: far hem !!! det var tacken det för att man har fött fram dom ...haha! nää, dom gillar att vara här helt enkelt !

nu skallvi fara hemöver,jag skall baka pizza till middag åt mig och ungarna idag , gott !!
åsså har hampus fått nåra skumma bett/utslag på sina armar,måste inspektera dom närmare,men jag tyckte att de såg ut som typ snö-loppe bett.... men det finns ju ingen snö..?? hmm...får väl smörja med nån universalsalva eller nåt .

i kväll är det idol som gäller ! kan ju bara hoppas att sam åker idag.....åsså ska vi vräka i oss en massa slisk såklart!
byebye!

 jusst det ja....no bebbe today heller.....KOM IGEN NU !!!!! tryck på allt vad du kan bettan,så ramlar den nog ut ska du se....hehe..

Kommentarer
Postat av: Angelica

NUUUU FINNS DET SNÖ!!

2007-11-03 @ 07:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0