idol på hembesök!

igårkväll ringde anton alldeles uppeldad hem hit till mig från sin mormor och morfar...." mamma mamma vet du vem som kom hit till mig nyss? joo MATTIAS TIMANDER !! "  SKRIKER ´min son i luren till mig !!!
och jomenvisst hade hockeystjärnan himself kommit och ringt på dörren hos min mor & far och frågat efter anton ! han hade hört på omvägar att det visst fanns en pojke i huset som gillade honom !
anton hade blivit så chockad att han bara hade stirrat på honom .... och anton sa till mig att mattias var lika stor som upp till taket !!
det var min underbara kusin magnus som hade fixat dit timander, för magnus var på en fest som mattias syster hade,och dit kom även mattias själv ! då högg mange tag i honom och berättade att anton var en " big fan " of mattias timander,och eftersom hans syster bor i närheten av mina föräldrar,så föreslog timander att dom skulle traska dit och överraska anton ! jag måste säga att det var en väldigt fin sak av honom att göra....
iallafall så fick ju anton sina älskade autografer,och hampus satt i trappen och kikade,så mattias frågade honom om han oxå ville ha en autograf,varpå hampus bara iskallt svarade : jag vill bara ha målvakten,krizans autograf ! is´kallt tycker jag...hehe
detta besök hos mormor & morfar kommer barnen nog minnas vääääldigt länge tror jag......

Kommentarer
Postat av: Angelica

hehe, vad kul för Anton, kan riktigt se mig honom framför mig hur han såg ut! vad fin din mormor ät på bilden!! Hoppas ni hade en kul dag! Nu ska jag äta frukost..har också drömt konstigt inatt, typ actionhjälte, men jag har ju typ bara sett på fantasic 4 och spiderman, så det var väl därför!!kram!

2007-11-05 @ 08:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0