mål !

ikväll var vi ju som tidigare sagt, på innebandymatch ! grabbarna fick ännu en förlust..men vad gör det , när min duktiga son klämmer till med ett frislag från halva plan och som går rätt upp i krysset ! jihoo ! inte gjorde det nåt att dom förlorade tyckte anton,han hade iallafall fått göra mål ! helt rätt tänkt av honom tycker jag.
hampus gick mest och lullade omkring i sin egna lilla värld som deras främsta supporter,iklädd full målvaktsmundering ! han såg mycket cool ut!

dagen första arbetsdag sedan min lilla sjukdomssaga,har gått himla bra ! nu känner jag att jag är på g för att slita häcken av mig igen....
nä men allvarligt så är det ingen dans på rosor att arbeta på mitt jobb för tillfället,det är väldigt tungt. psykiskt o fysiskt.. får väl se om det blir bättre så småningóm.

åå jag har inte fått träffa lille milo,JA! han verkar ha fått ett namn nu gossebarnet ! iallafall skulle jag säga att jag inte fått sett honom nåt idag....jag blev ju så kär igår i honom,och skulle mest av allt vilja snusa han i nacken varje dag.....undra om dom skulle ta illa upp om jag for dit och kid-nappade honom..? VA? läste ni vad fiffig jag är...KID= barn ,haha..kid-nappade... fasen vad jag är rolig !

alla som är flitiga tjuvkikare på min facebook kan jag nu meddela att det finns ännu en frågesport om mig...skynda på att ta den.. det är en riktigt svår en...
undra om folk tycker att jag är ett ego som har gjort tre frågesporter om mig själv?  :D
kan ju inte rå för att jag har så mycket intressant info om mig och mitt liv..!

brodern gjorde visst nåt IQ test där igår kväll och scorade 122.... jag vågar inte göra såna tester ,jag är rädd att det visar att jag är rena rama miffot.... kanske skall jag våga mig på att kolla lite på det iallafall...
see u later folks... kraaaaaam!

Kommentarer
Postat av: [email protected]

hallå jo det är ju oxå så att det är ju själva meningen med ordet.... utgår från eng formen kidnap men annars var det ju fiffigt.....:) puss på dig!/kattis

2007-11-12 @ 22:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0