nu är det på gång !!!!

i detta nu när jag skriver detta ligger bettan på förlossningen !!! jihooo !!!!!
brorsan ringde mig i morse vid 10 tiden,då hade dom vart inne på en vanlig koll,och eftersom hon gått två veckor över tiden,och fostervattnet börjat att sina....så satte dom igång henne!!! fatta att idag blir det bebbe!!!!
jimmy lät lite halvnervig när jag pratade med honom,han for iväg hem för att hämta väskan,så att nästa samtal jag får från min lillebror är nog när bebben tittat ut ! jag är lite halvnervig jag oxå måste jag säga.... man vet ju hur det är att vara i samma sits om man säger som så....
jag fick ju lov att fråga broder om jag var tillåten att titta upp på bb när allt är klart ,för att ta en titt på den lille,eftersom jag är sjuk och allt,men brodern tyckte att det var lugnt med tanke på att jag smittat honom,så det är ju samma basilusker ! jag kommer ju inte kunna hålla mig därifrån.... lagom stolt man lär vara för att blitt faster och allt !!!

annars känns det halvbra på sjuk-fronten,har lite feber fortfarande,och halsont,hesheten tror jag att jag får dras med hela livet !
det var nog tur att min chef sa åt mig att va hemma imorrn oxå.

idag har jag annars suttit och knåpat ihop farsdagskort,och kort till thomas mamma som fyller år imorrn,dom blev väldigt fina.

idag blev jag medbjuden av angelica att hänga med på babysim oxå! synd att jag inte kunde följa..
men vi har bestämt att jag skall få hänga med den 29:e när jag är ledig istället ! det skall bli så himla kul alltså
det är såååå mysigt på babysim-jag var själv med både anton o hampus när dom var bebbisar,och jag tror faktiskt på fullt allvar att det ger dom en grundläggande vattenkännedom !
för båda mina barn har ju blitt värsta vattendjuren-anton lärde ju sig att simma när han var 5 år,och hampus han kommer nog att kunna simma till sommarn...då är han 4 1/2 år..

nä nu är jag för nervös för att kunna skriva....ska gå ner och bita på naglarna tills jag får ett telefonsamtal.....

Kommentarer
Postat av: Angelica

Kommit någon bebis??

2007-11-08 @ 15:13:39
Postat av: kattispattis

grattis grattis lilla faster!

2007-11-08 @ 20:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0