puh!

ååå så tyst och lugnt det är i huset..... thomas håller på att natta gullisarna ,och det har varit full speed exakt hela dagen,och då känns det skönt när det helt plötsligt bara råder total tystnad....
inte för att jag har nåt emot när det är mycket runt omkring en hela tiden,nej,det är jättekul när barnen har kompisar här och när vi har en fullbokad dag,men på kvällsidan känner man sig rätt så mättad ändå...då är det skönt när det blir lugnt !
ungarna har haft jättekul idag,med fyra kompisar som besökt oss i två omgångar... ikväll har vi haft chips & godis fest med catrin,gabriel & adelia,åsså har vi kollat på idol. men alla barnen var trötta som tusan när det var dags för dom att åka hemöver....

jimmy & bettan verkar ha det fint däruppe på bb,alla mår bra,och bebben verkar vara en lugn liten en!
det verkar vara namnskifte iallafall..... nu har dom två namn dom velar över..seth & milo... jag tycker att båda namnen är lika coola,bara dom sätter NÅT namn på lilla bebben ! :D
jag längtar tills dom får komma hem så att man får åka dit och gosas lite med den !
jag är rädd för att brorsan och bettan kommer att bli less av att ha mig rännandes där hela tiden! men den smällen får dom ta !

imorrn har vi en helt blank dag framför oss.... thomas skall åka på match till fränsta och kommer inte att vara hemma först vid 23 tiden...så det är jag och kidsen ensamma imorrn !

på söndag är det ju som bekant farsdag...jag har fixat presenterna till både min far och thomas idag,bara det att jag råkade försäga mig till pappa,,så han vet exakt vad han kommer att få.....hmmm
vi skall även på alexanders dop på söndag ! det skall bli kul.
nu skall jag ner och se vem som åker ut i idol....kan bli mathias......vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0