vilken känsla...

...att ligga här gosigt nedbäddad i min säng och att kunna skriva littegranna! hehe....
ville juh bara ta tillfället i akt och tacka mina älskade föräldrar för att dom har sett efter våra små busfrön medans  vi har shoppat loss i s-vall! TACK !
grabbarna har haft otroligt kul med sin mormor & morfar idag må jag säga..... efter skolhämtnig så for pappsen med dom ner på stan och väntade att moder skulle sluta jobba,sedan fick grabbarna gå till sitt älskade " stures " för att käka middag! efter detta hade mor & far tagit dom till bowlingen för en rejäl bowlingmatch....som förutom att anton är en lika dålig förlorare som sin mor.....hade blitt lite sur efter sin förlust,men i det stora hela så var dom väl nöjda och lyckliga som det lät på killarna i kväll ! jag tackar å grabbarnas vägnar för bowling och middag !
nu är klockan alldeles för mycket för mig som inte är van att vara vaken till denna sena timme,så nu måste jag faktiskt sova!
gonatt igen då,mina kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0