äntligen ledig !

läste på bettans blogg att han sovit till kl: 13:00 idag .... ja du bettan,tänk på att det kanske var sista gången på de närmsta åren som du kunde sova så länge.....hehe...
om du inte får sjusovarbarn som mig vill säga... fast nu när anton börjat skolan så måste man ju liksom upp ändå.. kumde dom inte skjuta på skolan några år tills dom är stora nog att gå dit själv...? nää kanske inte det..

jobbet har flytit som ett rinnande vatten idag,mina jobbarkompisar mobbar mig och säger att dom tycker sig se en markant förändring i mitt beteende sedan jag var på samtal hos chefen igår..dom tycker jag ser mallig ut !  va? jag?.... kan ju inte rå för att jag är duktig éller? ;)

Ikväll har vi varit i snöstorm av högsta klass uppe på skidträningen på berget ! hualigen en sån snålblåst det var .. men det är ju alltid lika kul ändå och se barnen ha skojigt!
idag har vi fått matchtiderna för knatteligan i innebandyn oxå !
på måndag drar det igång,det ska bli så himla kul ! vi kommer att spla alla våra -alltså "superhjältarna"
,ja vi kommer att spela matcherna på vemyra...det blir nog bra det !
grabbarna är hyffsat laddade,t.o.m hampus säger att han ska va med..får väl se hur det blir med det..

ikväll fick vi oväntat besök oxå ! men mycket trevligt sådant! veronica från östersund förärade oss med att göra sitt första stopp här hos oss ! jag blev lite chockad,men glad !
hon kommer att bo hos thomas mor hela helgen,så hon kommer hit och äter på lördag oxå ! det kommer att bli en toppen kväll hoppas jag !
hon visade även hampus ett foto på hennes dotter hannah,som är lika gammal som hampus,hannah ville att hampus skulle se det fina kortet på henne eftersom hon talat om på dagis att hon är lite kär i honom...GULLIGT!

godernatt på er alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0