bowlingmatch,bak & hockeykort!

sammanfattar dagen bra ! bowlingen,gick ju inte sådär strålande bra för min del.... eller om man förlorar mot sina barn,samt sin gamla pappa....räknas man som bra då eller ?? jag hade t.o.m " barn-räcket" uppfällt....
men,men vi hade en himla trevlig eftermiddag med pappsen på stan ! och så fikade vi hos modern oxå en sväng.
ungarna fick gå in på leksaksaffären och välja varsin grej för 100 kr var,som halloween-present av min mor & far,hampus valde en " power rangers" gubbe med svärd och lys-sköld !
medans anton valde ett paket yu-gi-oh,och , helt oväntat...hockeybilder.... han har ALDRIG förut vart intresserad av hockeybilder,men nu , ja då började han rabbla hockeystjärnor efter varandra !!! dom håller visst på med sådana bilder på skolan, ( och dom är billigare än yu-gi-oh bilderna ! )
det får en annan att minnas tillbaks på den gamla goda tiden när jag och brorsan samlade på " garbage pail kids " kort... det var tider det !! Jag hade t.o.m en sån vacker docka.....

nyss har grannungarna vart här på visit ! medans dom var här så slog jag till och bakade lite mera,det blev kolakakor,choklad-kokos toppar & havreflarn-som inte vart så vackra...men goda blev dom,och det är väl det som räknas va?

nu känner jag mig ganska slö efter baket... det är bettans fel ! hon får mig på bakarhumör när hon ligger i så hårt med sin bakning !
och nej,no baby today heller.....
imorrn vankas jobb ! måste köpa den där pumpan oxå som jag glömt varje dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0