dagsutflykt...

ikväll medans jag var på jobbet,och slet för brödfödan,så for thomas och grabbarna till nordvik,för att thomas lillebror som går i skolan där,hade missat bussen...så dom var snälla och hämtade honom!
jobbet flöt på som det brukar ikväll,sen så skyndade jag hem för att inte för allt i världen missa idol....jag hann ju se en av mina favvisar iaf..lill-jesus-christoffer!

ingen bebbe ännu heller....börjar bli lite långtråkigt denna väntan.....och jag som har gett dom en massa tips om hur man startar igång värkar och allt.........men inte händer det nåt inte!

och hampus har gått och lagt sig i sin älskade halloween mundering,som han är SÅ kär i: superman dressen ! med kappa och allt !
även anton sover i sin batman kostym,utan kappan dock....

imorrn jobbar man dagtur,sen skall jag hämta kidsen hos emma eftersom thomas är på ,som vanligt,match.
sedan ska vi myspysa hela kvällen med chips och annat gott!
nu måste jag ner och se slutresultatet på idol....SPÄNNANDE !

Kommentarer
Postat av: Fadern

Svenska folket har ingen musiksmak, totalfel
person åkte ur ikväll igen,Sam,Sam,Sam borde ha åkt
ut för typ tredje veckan irad,trevlig kille men totalkonstrad röst och lite för nervig för att bli
IDOL i år,kom igen nästa år. Hälsa grabbarna.
(Batman och Harry Potter)

2007-10-27 @ 00:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0