En väldigt bra dag!

hellojs !
idag har jag varit på en mycket trevlig och rolig och nyttig planeringsdag för vårat jobb !
vi höll till på hallsta ,som jag sa igår,och shit alltså vad mat vi fick där!!!
jag känner mig fortfarande som en stoppad korv.... men inte kunde man låta bli att äta när allt var gratis ! oh no !
vi hade hur som helst en ,för oss alla tror jag ,intressant och lärofull dag !

fick oxå reda på idag att min kära moster kommer att ta över bowlingkafeet nere på stan,som f.o.m.1/11 kommer att heta " kickis kafé" väldigt gulligt tycker jag! även min mor har kicki anställt på heltid att arbeta i kafe`t ! och det vet jag att min mor blev väldigt glad över ,eftersom hon älskar att jobba runtom mycket människor! så nu tycker jag att alla skall gå ner och ta en fika sedan och bli servad av min duktiga och trevliga lilla mamma !!
det är ju nästan så man blir sugen att kasta sig in i kaffe-branchen igen,nu när det nästan blir ett familjeföretag,nästan som maffian...hehe..

ikväll har mamsen och pappsen varit här och fikat ,och så hade dom med en massa ritblock och nya pennor till grabbsen som blev väldigt uppskattade !
samt att dom fick nån snurrande,blinkande grej som spelade "axl f" om och om igen......liiiite enerverande efter en stund för den vuxna publiken kan jag säga...men ungarna vart ju såklart frälsta!
när dom for hem fick dom även med sig hampus som promt ville sova hos mommo å moffa ikväll !
åh,vad glad han blev när han fick hänga med dom hem !
och anton blev glad över att få ha mamma ifred en stund....så vi har gosats ordentligt ikväll....

imorrn skall vi till lilla angelica och gratulera henne på 24-årsdagen ! va på stan idag och köpte henne en jättefin ( tycker jag..) present !
grabbarna ser mycket fram emot att få träffa både henne, neo och alfons! ja,åsså daniel på ett hörn....
näpp ! det här går inte !
nu måste jag ner och fixa klart resten av angels presenter.....nu blir du nyfiken va angelica..hehe..

jusst det ja! allt verkar ok med brorsan & bettis bebbe iallafall,och det känns skönt! det verkar bli en krabat på runt 3 kg och det är ju inte litet alls tycker jag ! .. jo,om man jämför med mina 5 kilos kolosser så...hihi!
men det hör väl inte riktigt till det normala att man föder 5,2 kg bebisar heller.....
good bye......see u all tomorrow!


Kommentarer
Postat av: Anna L.

Låter som en bra dag på Hallsta....speciellt maten, det är väl den vi är mest intresserade av skulle jag tro!!.

2007-10-09 @ 22:51:17
Postat av: Angelica Mupp prupp

Hehe, jo, nog blir jag liiiiiite nyfiken....men bara lite! Nu ska jag och Daniel gå ner och städa, och jag ska även fixa min tårta....hejdå luden liktå!

2007-10-10 @ 06:47:35
URL: http://www.mammaangelica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0