facebook-del 2....

tjipp på er!
japp,då har jag varit inne och virrat omkring på facebook då... har fyllt i en massa frågeställningar,sett några av mina vänner som finns där...meeen det verkar såhär i början lite väl stort och lite väl förvirrande !
fattar inte riktigt hur det går till allting ännu..men jag lär mig väl så småningom,hopefully!

sköööönt är det att vara ledig iallafall!
har testat att göra en ny efterrätt som vi skall smaska på till idol ikväll,mycket enkel! man vispar vanilj-visp-krossar daim och rör ner,sen fryser man det ! det blir som glass sägs det! 
 
och ikväll ska jag få en skiva av min rara bror som vi velat ha länge....idol-ola !
jag vet,jag är en shlager-fjolla....kan inte rå för det,jag gillar alla dessa som är med i idol,melodifestivalen,och allt det där.!

imorrn väntar badet på fam.häggström-mehlin!

nu väntar slisket på mig!


Kommentarer
Postat av: Angelica Mupp prupp

Ha så kul i Ö-vik. Var där själv igår och fikade med en kompis!! Ha det så superskojj och åk fprsen åt mig!! Kram!

2007-10-06 @ 07:33:36
URL: http://www.mammaangelica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0