facebook= kul!

alltså detta med facebook är ju skitkul!
jag har hittat tre gamla klasskompisar som man inte pratat med på väldigt länge redan !
jag börjar sakta men säkert lära mig lite iallafall om hur man hanskas med facebook.....
men det lär nog ta sin lilla tid,eftersom jag inte är så himla bra på det här med datorer you know....

idag har man arbetat för brödfödan må ni tro..nääää... idag har varit en ganska glassig dag !
jobbat halva dagen ,utbildning halva dagen åsså ett kvartssamtal däremellan !

kvartssamtalet med antons fröken gick över förväntan ! hon berömde honom och vi blev mäkta stolta jag och thomas!
hon sa att han var väldigt duktig på matte för sin ålder,han blir nog matematiker,bara han håller armar och ben istyr....hehe!
nejdå, skämt åsido,så verkade allt bara fint på skolan för vår duktiga älskade stor-grabb!

nu har han en kompis här och dom spelar innebandy i ett rum som är typ 5 kvadrat......hmmm undra hur det går?
det låter ganska mycket iallafall!
hampus sitter med mig här vid datorn och vill spela....strax!

hoppas nu att flera går in på min blogg nu när man basunerat ut på facebook vad jag har för adress...
det vore ju kul !

nu ska jag leka med grabbsen! byebye see u later alligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0