febertöcknet som aldrig ville försvinna.....

suck...denna skit feber vill aldrig ge med sig! trodde ju att idag skulle bli en pigg-dag ! men inte då,vid lunch tid tyckte jag att detta verkade bli en lovande dag, men ju längre dagen led...så led även jag...och nu ikväll,så lyser fortfarande termometern på 38-39 grader...med värktabletter på maxdos i kroppen.
när ska förskylningen bryta ut då kan man undra? känns ju väldigt skumt att gå¨runt med endast feber och en ihållande värk i kroppen....

var iallafall ner en sväng i eftermiddag till fiket som mor och moster skall öppna imorrn,och det såg väldigt lovande ut ! dit måste alla som läser detta gå och ta en fika !

nu ligger thomas och söver darlingarna,dom har haft en hård dag idag med MYCKET härjande....eller så är det jag som är extra känslig.....men det tror jag inte!
pluset är ju att dom idag varit ganska snälla med varandra utan att ge varandra några större skador....
det har bara varit stoj och tjo och tjim.!

har fått nya harry potter filmen av brodern idag,den skall jag ner och titta på nu....jag tänker INTE tala om för grabbarna att vi har den hemma,för brorsan sa att det inte var en barnvänlig film direkt....
ingen bebbe än heller...... men hon såg extra härjad ut idag,vilket jag påpekade för bettan.....och det vet vi ju alla som fött barn att när det snart är dags så får man den där " nu-är -det-dags" looken..och den hade hon !
kanske,kanske inatt då......

imoorn har jag lovat grabbarna att vi ska förära fiket med vår närvaro,jag ska kassera ut fikat jag blitt lovat för att jag textat skyltarna åt dom!
nu börjar det bli jobbigt för mitt huvud att knappa tangenter....gonatt!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Haha!! Trodde du ja. Jag hade ju nyss vaknat, klart man ser härjad ut :P

2007-10-29 @ 11:29:57
URL: http://www.bettansbetraktelser.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0