full-rulle-dagen!

idag har man farit som ett jehu fram och tebax överrallt känns det som! men det har bara vart kuliga saker vi gjort !
besöket hos min "lillasyster" angelica var väldigt trevligt! vi fick go-fika ( som vanligt) och alfons var alldeles förtäffligt söt ( oxå som vanligt !)
grabbarna blev ju lite småkära i lilla alfons,dom ville hålla i och pussa hela tiden!

väl hemma si sådär till middagstid,precis sfter vi hade ätit,så fick vi besök av min bästaste madde !
hon och hennes tre grabbar ,alfred,elias,oscar,kom förbi på fika-dom fick testa mina nykreationer till kakor,jag tror att dom gillade dom , det är alltid kul att träffa madde,eftersom det blir inte så ofta,dom har ju en hel massa getter,kossor,kalvar,och ost och mesetillverkning att ta hand om ! + tre barn!! helt otroligt av dom tycker jag,

åsså visade hon mig sidan " familjeliv.se" som jag totalt har missat ! men nuså är ordningen återställd och jag har blitt medlem !skall fixa iordning där bara i ett par dar så ser min sida nog representabel ut även den ! hihi!

en till sak jag hade missat var oscars 1-årsdag ! SKANDAL !!! så imorrn skall jag på stan och köpa en riktigt fin present till lillen !men madde bara skrattade och tyckte att det inte var hela världen att jag hade missat den!
men jag tycker att det var hemskt ! tur att hon är förstående......

nu måste jag sova ! jobbet väntar på mig 06:45 imorrn bitti!

Kommentarer
Postat av: Fadern

Har du kollat dina mail.

2007-10-11 @ 00:35:03
Postat av: dotra

nää kan inte det här, var det nåt särskilt då?

2007-10-11 @ 11:49:50
Postat av: Anonym

Inga bilder på sambon och hans familj?

2007-10-16 @ 23:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0