glädjespridaren!

i dag har jag drivit mina arbetskamrater till totalt vansinne !
efter att ha läst" att välja glädje!" av kay pollack, så ser jag mig själv som lite av en glädje.profet,kan man säga...hihi!
ja, iallafall så har jag gått runt hela dagen och spridit små spridda skurar utav poetiska ,vackra och tycker jag uppiggande ord ! men jag vet inte jag... tror inte att alla vart så uppiggade som jag hade hoppats !jag har t.o.m skrivit ett helt A4 med små tänkvärda ordvitsar,peppande, uppiggande ....you name it,och satt upp på personaltoan,så då kan dom sitta där och göra det dom ska,samt att få ta del utav riktigt positivt tänkande i dess allra bästa form ! jag tycker att jag gjort alla mina jobbarkompisar en stor tjänst som delger dom all denna glädjande information ,som jag fått ta del av i boken !!! visst?

vart bjuden på mat hos mor & far innan vi for på antons skidträning,mycken tack för det !
sen bar det iväg upp på hallstaberget,och snacka om att det var snöstorm så det bara sjöng om det ! man såg knappt barnen när dom tränade...
lite rädd var jag sedan när jag for ner för backen med bilen eftersom thomas inte satt på vinterdäcken ännu....
men allt flöt ju på fint när det är rutinerad förare bakom ratten  !!

imoorn är det helg ! jihoo! knega till 16:00 sedan är det softa med godis,chips och idol som gäller för familjen häggström-mehlin !

till helgen blir det nog en sväng upp på höstmarknaden,lovade ungarna i ett svagt ögonblick att dom skulle få åka karusell.....
nu ska jag ner och se på "heroes " jag tar på mig min mantel,mina trikåer och svävar sakta ner.....swoosh...

Kommentarer
Postat av: kattispattis

ser fram emot toaskoj på lördag......
ha det gott/kattis

2007-10-11 @ 22:04:35
Postat av: Anna L

Eftersdom Tallen o Granen ska samarbeta så kan du ju kopiera toalettlektyren så sätter jag upp den på insidan av vår toa oxå!!

2007-10-12 @ 15:20:52
Postat av: vicks

anna.L: offcourse my friend ! så då kan alla på tallen oxå bli gladare och piggare !hehe...

2007-10-12 @ 19:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0