harry potter-dagen!

i morse när jag och hampus skulle lämna anton på skolan ,tror jag att dom flesta fick sig ett gott skratt !
hamus skulle promt när vi for hemifrån ha med sig sin harry potter kvast( det är en jättesnygg kvast som jag gjorde till ungarna en påsk för nåt år sen!)
ja, och inte nog med det,han skulle ha sin gamla hockeyhjälm med galler på oxå !hihi!
ja,vad ska man säga ? grabben måste ju få ta på sig vad han vill.

väl framme på skolan hade han uppvisning för alla som ville titta,på hans alla flygarkonster med en hockeyhjälm på.......
anton och alla hans klasskompisar tyckte att han var jätterolig,även alla föräldrar som kom med barn...jag log mot dom och sa att jodå,det är harry potter iförd en 20 år gammal hockeyhjälm....

nu ropar hampus efter sin älskade tuttepåse ! måste hämta den!

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Hahahaha! Ja, det måste ha varit en rolig syn!
Vilken snygg tomtebild du lagt in förresten!

2007-10-04 @ 10:56:43
URL: http://blogg.elektroniskmusik.com
Postat av: syster yster

hehe..jag tycker mest han ser fet ut!

2007-10-04 @ 11:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0