hemma idag....

ja,inte vart det nåt arbete för min del idag inte...och inte imorrn heller.
vaknade vid 2 tiden inatt och har svettats ner halva sängen,varm som en eldgaffel.
och min rygg mår inte riktigt bra nu heller för den delen.vet inte om jag svettats i sömnen för att smärtan var så stark,eller om det var febern som gjorde att jag fått extra ont i min annars redan krassa rygg...
tyckte efter noggrant övervägande med mig själv,att det bästa för mig och min kropp vore att stanna hemma från jobbet!
nu kan säkert några tycka att jag är petig & gnällig,men jag resonerar så att,har jag ont,och jobbar på,det är ändå ingen som tackar en sedan... därför är det bättre att stanna hemma,ta det lugnt och vila din kropp.
så du har reparerat dig tills nästa arbetspass. som för min del är på onsdag,och tills dess har jag hunnit med att stärka mig !

ingen bebis inatt heller vad jag vet...jag tror jag får fara dit och trycka lite på bettan lilla magge!

nä,nu skall thomas åka till brunflo,måste ner och vinka av honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0