husmors-dagen!

idag har jag varit en alldeles utomordentlig husmor !
jag har ,på min lediga dag hunnit med både städning,bakning,tvättning,samt leksaks-reparationer!
jag vet att jag är knäpp i bollen som drar igång med allt detta på en ledig dag..men jag och hampus var så pigga och fräscha efter lämningen av anton på skolan så vi kände oss laddade !

på tal om skolan,igår när jag hämtade anton,så var hans jacka puts-väck ! den fanns inte nånstans! jag tänkte  att något barn eller nån förälder kanske tagit fel,och att den då isf skulle vara tebax idag....men inte då !
det kan väl inte vara så illa att barnen eller föräldrarna tjuvar kläder på SKOLAN !!???
får väl se om jackan dyker upp så småningom..

och alldeles strax skall jag ut på en runda med stavarna igen ! nu skall jag dra igång en tränings-offensiv igen !'
jag känner att det är läge för det nu,med tanke på att man under sommaren lagt på sig hela 5 kg,hur nu det kan vara möjligt....inte kan det bero på att man stoppat i sig slisk hela dagarna heller...??? NÄÄÄ.

lediga dagen har i det stora hela varit väldigt mysig och trevlig, medans anton var på skolan var hampus så himla go och pussig & kramig...och när vi hämtat anton satt vi alla tre och gosade i tv-soffan-ett härligt ögonblick!

jag har även fixat iordning några kassar med bebbe kläder,påslakans-set, samt plockat fram vaggan som broder och bettis skulle få låna ! jag räknar dagarna nu tills jag får bli faster för 1:a ( och enda?...) gången!
en till liten bebis i ens närhet känns väldigt mysigt..hoppass inte att brorsan ballar ut under förlossningen bara,med tanke på allt blod och kladd och klet.....HAHAHA!!

good bajs everybody!

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Haha! Näedu, jag hade tänkt hålla mig uppe långt borta från blod, kladd och klet! Det fick jag nog av på den läskiga filmen vi fick se. Så jag ska nog palla med det.Om inte annat kan jag ju sno lite lustgas! ;)

2007-10-02 @ 21:57:22
URL: http://blogg.elektroniskmusik.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0