innebandymatch!

ikväll har grabbarna och jag vart på vemyra och spelat match !
mot riktigt stora farliga killar som går i 2:an.....vårt lag går i förskoleklass,samt mindre....det blev förlust med 10-0 tror jag... slutade räkna efter typ 5 mål... men huvudsaken är, och det är faktiskt helt sant: att det är viktigast att barnen tycker att det är skoj att lira och att leka med bollen på plan! vinna det kommer dom att göra när dom blir större,dom är ju faktiskt minst av alla lagen... men dom kämpar hårdast och har absolut roligast på plan,och det är jag stolta över dom för !

fick ett sms av brodern nyss oxå, han börjar bli lite less på att bebben inte vill ut ur bettans mage nångång...
han som planerat spöka ut den till halloween och allt...hehe!

det blev t.o.m ett litet bak när vi kom hem från innebandyn,jag gjorde dom dära " chokladkaka m. marängtäcke & mandel" som finns på min recept sida,och jag måste säga att dom vart oootroooligt fina ! jag är mycket stolt över mig själv att jag lyckades så bra med dom ! utan att pimpa dom det minsta.....

imorrn väntar bowlingen,nu skall jag ner och plocka fram lite halloween grejsimojs...och måste komma ihåg att köpa en fiiin pumpa imorrn oxå ! jag gillar momentet där jag får ha en stor vass kniv och gröpa ur inanmätet på pumpan.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0