lördagmorron!

förmiddagen har varit väldigt lugn och skön!
grabbarna och jag har tittat på film och myst i soffan ,nu är vi vi uppe och leker.
nu klev thomas upp,kl.är 11:30... osså säger han att allihopa-hans mor,syster och gänget skulle komma hit redan vid 12:00...hmm..kanske vore det bra om han hade informerat mig om det liiiite tidigare,typ igår...men han säger till sitt försvar att han TRODDE att han hade sagt det till mig.....
jaja... det får bli som det blir.... nu måste jag alltså sätta lite fart och klä på mig och barnen,samt plocka ihop lite här i huset....
självklart är det kul att dom kommer hit,men jag tycker att thomas kunde ha talat om för mig NÄR.......
inte en halvtimma innan typ..
ha en bra dag !

Kommentarer
Postat av: Anna L.

Typiskt karlar, inget att göra nåt åt!! du ska se att du får en perfekt o rolig dag iaf!!

2007-10-20 @ 14:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0