min far--bagaren!

idag blev vi bjudna på hederlig kalops med potäter till middag hos mina rara föräldrar,och döm om min förvåning när pappa efter maten tar fram en väldigt fin kaka till efterrätt,som han egenhändigt bakat !!
han hade bläddrat i moderns " Allas veckotidning" och hittat receptet,en ananas kaka med glasyr och allt ! vad kan man säga: världsklass av min fader,det är inte alla 53 åriga karlar som står och bakar kakor inte ! mamma tycker att pappa blivit en riktig "pysslare " sen dom sålde kiosken !

brodern med sambo var även hit en sväng ikväll och fixade till harry.potter dataspelet till grabbarna,gissa om dom vart överlyckliga ? kan nämna att hampus fick jag inte att somna först kl.var typ 21:30....
även dom fick avnjuta pappas kaka,som jag hade några bitar av med mig hem...

nu börjar jag även att bli nervig å jimmy och bettans vägnar....10 dagar kvar tills kläckningsdatum...
måste börja handla bebbe kläder !!! jag tror att jag är mest exalterad över hela graviditets-grejen än vad dom är... dom är,som vanligt ko-lugna !

nä nu skall jag in på familjeliv.se och fixa till mig ett fiiint bildgalleri !
see u tomorrow folks...
p.s tack för middagen mor & far! d.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0