överraskningarnas dag !

i dag har varit en mycket fin dag ! där sitter man på utbildningen idag åsså ringer telefonen....jihhooo mina glasögon hade kommit !
skyndade mig ner för att hämta dem innan jag gick på mitt kvällspass,och guuuud så snygga dom är...och så snygg JAG är i dom !!!
allvarligt det är dom bästa glasögon jag någonsin haft( om jag bortser från mina rosa-lila-gröna som jag hade på mellanstadiet..)
och på jobbet tycker dom att jag ser smart ut !  vadå ? det har jag väl alltid sett ut som eller?????

åsså när jag kommer hem ikväll får jag mig en ytterligare surprise !
hampus är klippt !!!!!!!! åååå han var såååå söt ! thomas hade till SIN egen lycka fått tagit fram klippmaskinen och klippt honom! han ser väldigt söt och väldigt stor ut ,min lillpojk! skall försöka få ett foto på han och lägga in i morrn eftermiddag.....
nixpix.. nu är det dags för sängen....skall upp 05:15 imorrnbitti...sug på den du jimmy..som klagar när du ska upp typ kl 07 eller nåt..hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0