telefonsamtalet...

brorsan ringde nyss på min mobil-och vad tror man då? jo att bebben tittat fram,men nejdå,han ville bara tala om att mvc besöket idag hade gått bra! suck! det var en bebbe till att inte kunna hålla tiden......
även denna läkare sa att det nog var en pojk eftersom hjärtfrekvensen hos pojkarna är något lägre.

imorse var jag duktig efter att lämnat anton på skolan ,så gick jag och tränade en sväng ! löpbandet,roddmaskinen & cykeln ,vi är numera goda vänner :)

jusst i detta nu sitter hampus i full superman-mundering och tittar på harry potter...han är för söt!
nu skall jag gå & duscha,innan jag sticker iväg på jobbet!
ikväll vankas " idol".....johooo!!

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Haha! Ja, Bebben verkar inte vara så duktig på att hålla tiden. Kanske ett arv från sin mor ;)

Vi har nya Harry Potter hemma vi! Ska kanske se den nån gång nu i helgen om Bebben håller sig kvar där inne. :)

2007-10-26 @ 12:20:09
URL: http://blogg.elektroniskmusik.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0