dagsrapportering!

nu är det high life värre här hemma i the hjälta residence!
anton tog med en kompis hem efter skolan och nu leker dom hjärnet på antons rum,jag sitter i rummet bredvid vid datorn,så jag hör dom VÄLDIGT bra ! men faktiskt så tycker jag bara att det är jätte kul att barnen har många kompisar, jag tycker om när huset är fullt av kompisar till mina grabbar! på det viset är jag nog lite konstigt funtad tror jag.....desto fler barn desto roligare har dom juh!

efter skolan var vi ner på risön och jag hade tagit med bullar o saft så då lekte vi och fikade där,sen for vi hem hit,men nu låter det oroväckande tyst därinifrån.....nä nu låter det som vanligt igen=tjo och tjim!

och idag vart jag riktigt stolt över min minsting-hampus !  han har för första gången ritat en riktig gubbe med både armar,ben och huvud !!! visst är han duktig? jag är i allafall stolt som en tupp !  eller hönsmamma kanske.....

nu ska jag gå ner och göra lasagne tills thomas kommer hem !
tjolahoppgummisnopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0