gårdagen=baddagen!

hallojs på er allihopa!
som tidigare sagt,va jag och grabbsen på badhuset igår,och jag trodde ,i min dumma enfald att dom skulle vara less efter typ 2 timmars badande...men inte då! vi blev kvar i över 3 timmar ! guuud vad dom hade kul alltså! och faktiskt jag oxå.. men det blev ju en fadäs uppe i duschen,hampus gick och satte igång alla duschar,som sprutade åt alla håll och kanter,samt att han SPRANG på blöt-golvet och skulle åka skateboard! varpå jag tog i med min allra elakaste basröst och sa till honom,och vad händer då?jo dörren till omklädningsrummet öppnas och en av mina kära arbetskamrater tittar in i duschen och säger: jahaja,jag tyckte väl att jag kände igen etterkärrings-rösten,haha! pinigt värre,att man blir upptäckt när man gapar som värst.....sen flöt iallafall dagen fint ungarna och jag åkte hem och åt en gourmet middag beståebde av fiskpinnar och mos! sen var det fredags-mys med godis och tv! efter det var det dags för mig att fara med kidsen till farmor-barnvakt. och då klämmer anton i med att: men ååååå mamma, det är så snarkigt där !!!

hihi! barn är roliga dom !
nu slutar jag snart jobbet,jag funderar på att gå ut och äta med barnen idag,som kompensation för fiskpinnarna igår.....kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0