helloooo!

nu är jag och hampus hos min lilla pappsen och hälsar på !
hampus är helt uppslukad av ett tv-spel som heter "ratchet & clank" ! alla tv-spels nördar vet säkerligen vad det är för spel...
medans han sitter hypnotiserad framför tv:n,passar jag på att skriva litte.

ikväll är det jobb igen,att jobba dubbelkvällar är inte nån direkt höjdare, det enda braiga med det är väl att jag kan skjutsa anton på skolan och se lite hur han har det där,samt att jag hinner umgås med lille hampus innan jag sticker iväg och slavar......

ikväll har kidsen skidskola igen ,men det blir ju thomas som får åka dit med dom eftersom jag jobbar,anton längtar nåt förtvivlat till sin älskade skalman-grupp!
hampus i sin tur är lite avaktande,han väntar fortfarande på att det skall komma nån snö,så han kan åka skidor! han förstår inte vitsen med att gå på skidskola om det inte finns nån snö...
helt korrekt tänkt,tycker jag...

imorrn är jag ledig,då ska jag och min pappa på badhuset med ungarna !
det blir kuligt det!

nä nu ska jag dricka kaffe med pappa ! see u later alligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0