kvällsrapport....

jamen så har jag hamnat vid burken här igen då....jag har varit duktig värre och lagt till nya kategorier,recept samt boktips! jag känner mig väldigt laddad för detta med att skriva blogg,risken finns ju att jag babblar på för mycket och aldrig slutar...som vissa av mina arbetskamrater tycker att det händer ofta när jag pratar...ni vet vilka ni är..  :)  ja nu har mina smågrisar slocknat för kvällen efter mycket stoj och stim,dom är inne i en harry potter period,varvid den äldste sonen springer runt med sitt trollspö och skall trolla bort lillebrorsan,och lillebrorsan har tagit in en alltförstor pinne som han har som sin flygkvast och ränner runt huset och låter" swiish" och " swoosh" och andra konstiga läten och trollformler!!! jag blir mest bara förvirrad av allt rännande och trollande......sov gott alla ni som borde och ni andra får väl hitta på nåt annat! see u imöran!

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Tja! Nu börjar du ju få ordning här! Jag är lite imponerad :)

2007-09-17 @ 10:54:35
URL: http://blogg.elektroniskmusik.com
Postat av: systeryster

hello broder! jodå,snart så har jag bringat ordning här i kaoset...det är lite rörigt jusst nu,men sidan är ju under konstruktion....

2007-09-17 @ 14:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0