skidskola!

igårkväll var vi för första gången på bamses skidskola!
vi skulle träffas uppe på hallstaberget vid skidstadion allihopa sedan delades barnen in i olika grupper beroende på hur gamla de var.
hampus hamnade i "lille skutt" och anton hamnade i "skalman" !
anton ,som vi inte trodde skulle vilja vara med,vart helt lyrisk av att få leka och träna tillsammans med 15 andra barn! en mkt rolig överraskning,så att nu kan han bli proffs som sin mor va i sin ungdom.........

hampus i sin tur var väldigt blyg och vågade inte ens säga sitt namn..stackaren... men han ville promt vara med ändå och titta på dom andra barnen,han sa att nästa gång ville han vara med...vi får väl se vad det blir.

barnen tränade i 1 timma sen bjuds det efter varje träning på macka och saft i klubbhuset! väldigt bra! för vi vuxna fick kaffe oxå.......

alllt som allt blev jag glatt överaskad över hur stort och genomtänkt hela den här skidskole-grejen är!
vi kommer garanterat att gå dit igen!  om hampus vill det återstår att se.... han pratade hela tiden bara om att han skulle vänta tills det kom snö så att han kunde åka...det har han ju iochförsig rätt i,det är en stor fördel för en skidskola att det finns snö......

Kommentarer
Postat av: Tjosan43

Så du var skid-proffs när du var ung? Intressant =D

Din grabb Hampus verkar ju vara riktigt klippsk för att bara vara nästan 4 år =).. jag undrar om jag var så smart när jag var i hans ålder..

2007-12-07 @ 00:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0