trötter...

äntligen hemma....denna dagen har varit dagen som aldrig tog slut,känns det som!
nu har smågrisarna somnat gott i sina sängar( och även thomas ligger där och har somnat!) som vanligt med andra ord!
jobbet har varit slitigt som tusan i helgen... åsså ska man upp i ottan imorrnbitti oxå och vara fit for fight igen..känns inte riktigt som om jag kommer att vara så fit.....
jag längtar tills morgondagens arbete kommer att vara slutfört så att jag får fara hem till mina älsklingar och mysa med dom,det känns hemskt att jobba dessa långa helger,man hinner ju nästan inte se barnen nåt !!
men ganska kul kommer det nog att bli imoorn på jobbet,jag ska på en brandombuds-utbildning,jag har blivit utsedd till avdelningens brandombud.. det blir nog kul tror jag !

ska även hinna med att åka till jimmy & bettan och kolla in hur fint bebbe-rummet har blivit efter helgens upp-pimpning! ( har snott ett braigt ord av bettan där..pimpa!) fick ett mms av broder där man såg liiiite av det,man blir ju nyfiken...
han ville även ha kill-namnförslag till bebben,jag tyckte dom kunde ta Victor -för att på så vis hedra jimmys snälla,trevliga,underbara storasyster.... vet inte riktigt vad dom tyckte om det ....

nu skall jag lägga in ett nytt recept här bredvid,sen är det tok-gonatt för min del!
kram på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0