välkomna till mitt krypin!

hej hopp allesammans som gjort sig den äran att besöka mig och min nytillkomna blogg!
jag heter vickan och är 32 år ,och jag bor i en avkrok som heter hjälta.
här i skogen bor jag tillsammans med min sambo thomas och våra små gullegrisar anton 6år och hampus 3-snart 4år.jag jobbar i sollefteå som undersköterska.vi har även 2 råttätande fyrfota vänner som lystrar till namnen joker och simba.ni som besöker min blogg kommer att få insyn i min virriga,tokiga,roliga tillvaro,som inte alltid blir som jag planerat! nä nu bråkar ungarna igen cs senare!!


Kommentarer
Postat av: Tjosan43

Jag råkade av en tillfällighet hitta din blogg och jag ser fram emot att läsa och kommentera den från början till slut.. (även om jag har tjuvstartat lite)

2007-12-07 @ 00:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0