dag innan ledig dag....

halloppssansa!
idag hade jag kort dag,skönt.... sedan for jag en sväng på stan & handlade lite kläder till Hampus,som har börjat att växa så det knakar! åsså köpte jag andra smågrejor oxå innan det var dags att hämta grabbarna på fritids/dagis.
det var helt underbart väder när vi kom hem så killarna stannade ute & lekte medans jag fixade käk, sedan gixk även jag ut i solen!  vi har varit utomhus hela tiden från det vi kom hem tills det var dags för killarna att gå & lägga sig !  jag har börjat att kratta ihop lite skräp &  småstädat lite på gården, men det är mkt kvar att fixa innan sommarn!
på kvällssidan kom bror m. familj & visitade oss en stund, vi åt kokosbollar!  vi hade en trevlig liten pratstund,och vi gosades med Milo , glad som vanligt! han gjorde oss alla förvånade oxå genom att sitta utan stöd på golvet under en kort stund! duktig kille!  :)

imorrn är jag ledig en ynka dag,då ska jag & Hampus fortsätta att greja utomhus,om det är fint väder vill säga...
sedan ska vi tvätta bilen med våran roliga högtryckstvätt! det gillar lilleman!
får se hur mkt vi hinner med imorrn,om vi orkar kanske vi ska börja att slita ut en massa skräp som skall kastas från vårt överfulla förråd! jag känner mig på ett riktigt "utrensningshumör" !  :)
kanske t.o.m vi skall hinna med att NJUTA utav solskenet oxå.... hehe....


Kommentarer
Postat av: veronica

hejhej! det största plagg jag lånade var 104 det var en tröja och en pyamas, och de e fortfarande kvar här. 116 har jag inte lånat något i, Thias håller på att komma i 116 snart... han e inte så stor han. Har 110 på byxor =)

2008-04-21 @ 22:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0