farbror dokorn..

ja, dit ska jag kl 14:30... jag gav upp  mitt eviga tjurande om att jag inte behövde ringa läkaren, men efter natten som har varit, för inatt blev jag lite rädd faktiskt... jag fick så himla ont i bröstet och bak vid lungorna när jag hostade,och när jag andades in gjorde riktigt ont oxå,åsså denna j-vla kallsvettning som jag har på det , det var inte så kul..
så jag ringde sköterskan på vc i morse och talade om ( eller ja, jag försökte tala, men jag låter ju  inte så fräsch på rösten..) mina problem,hon tyckte absolut att en doktor borde lyssna & titta mig, hon trodde dock attjag hade åkt på en ordentlig influensa,så vi får väl se vad det blir av det hela. kan ju inte bli värre..
imorrn är det dags för innebandycup för killarna,och det är ju jag som är lagledare & tränare, så jag måste ju befinna mig där,så jag hoppas verkligen att doktorn har nåt supermedel till mig så jag blir piggare, annars vet jag inte riktigt hur jag skall bära mig åt....
jag har bett T att kolla upp om han inte kan byta skift & dag med nån på jobbet, så han blir ledig imorrn och kan hjälpa mig med laget.....hoppas vid gudarna att det går!
idag har jag som sagt gjort som de föregående två dagarna, legat stött i soffan mest hela dagen...fasen vad jag börjar att bli less på detta! att inte orka någonting!  jag blir ju för tusan kallsvettig bara av att gå på toan!
nu måste jag försöka att masa mig in i duschen innan läkarbesöket, nu skall ni få veta nåt riktigt äckligt.... jag har inte duschat på tre dagar...vidrigt va? jag har helt enkelt inte orkat....
men nu så, om en kvart eller så, då är jag ren & ( någorlunda) fräsch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0